星期一, 四月 20, 2009

马来西亚

马来西亚很长。华人被分了许多口语。恼~兮衣A says:
ooi!
兮衣A says:
你五月尾得闲无
俊康 says:
做咩
兮衣A says:
有兴趣帮我演个角色无
俊康 says:
zzz
兮衣A says:
好好玩嘅
俊康 says:
唔系同我开玩笑啊
兮衣A says:
你有珶昨天的金马奖没有~
兮衣A says:
明年就到你上了~
兮衣A says:
真的啦
俊康 says:
zzz
兮衣A says:
你就毕业了不是~
兮衣A says:
过来玩下啦
俊康 says:
五月尾开学拿成绩
兮衣A says:
。。。
俊康 says:
我听日考试咯
兮衣A says:
有排啦~
俊康 says:
演咩角色
兮衣A says:
五月25
兮衣A says:
系个像《侧壁》的金城武酱的
俊康 says:
。。。
兮衣A says:
聪明而搞笑
俊康 says:
25号啊
兮衣A says:
http://88natukkong.blogspot.com/
看下,相关
俊康 says:
25号之前我无在KL哦
俊康 says:
我放跟假
兮衣A says:
几时开始
兮衣A says:
等下,你有无兴趣先?
俊康 says:
考完试就放假咯
俊康 says:
我都无在KL
俊康 says:
有兴趣都无用咯
兮衣A says:
哎呀,你早点返莱啦
兮衣A says:
25过后~其中几日啦
俊康 says:
要出来表演啊
兮衣A says:
拍戏~
兮衣A says:
短片来的
俊康 says:
做咩 会选到我
兮衣A says:
你像金城武嘛
俊康 says:
zzz
兮衣A says:
没有啦~我要找会北马广东话的人~
兮衣A says:
这里全部都是johor,不然就是kl,发音都不对的
俊康 says:
我有点兴趣,但是我都无在KL
兮衣A says:
你讲好你几时放假到几时
兮衣A says:
早点回来,我包你住宿
俊康 says:
五月放假咯
俊康 says:
zzz
兮衣A says:
到几时的
俊康 says:
月尾咯,我都唔知几号
兮衣A says:
哇~好难讲哦~
俊康 says:
就是咯
兮衣A says:
过后会有什么大事吗。我可以就锁着你的时间吗
俊康 says:
几时
兮衣A says:
28到31啦
俊康 says:
等拿成绩呱
俊康 says:
成绩好的话就要返金宝咧
兮衣A says:
如果不小心撞到可以改天拿的,吗
兮衣A says:

俊康 says:
可以
俊康 says:
但是金宝过度6月就要开学
兮衣A says:
六月1啊
俊康 says:
我都唔知哦
俊康 says:
如果成绩唔靓,到时我得闲都几时都得
俊康 says:
zzzz
兮衣A says:
呵呵
俊康 says:
几时要答复
兮衣A says:
以伽你考试,到几时~要试下你嘅戏哦
兮衣A says:
有些怪异的造型的~
俊康 says:
我嘅戏好差嘅咧
兮衣A says:
都没演过~点知
俊康 says:
做咩唔搵国平
俊康 says:
他嘅广东话都一流啊
兮衣A says:
....呵呵。他都无金城武酱靓仔
俊康 says:
。。。
俊康 says:
我都唔知得唔得啦, 搵住其他人先啦
兮衣A says:
。。。照理来讲,你系好无错嘅,就衰系我地点改距离甘远~
俊康 says:
zzz
兮衣A says:
我呢都又无么北马人
俊康 says:
我都几想玩下嘅
兮衣A says:
无相干啦~保持你嘅热城~他日我会记住留个位被你嘅
兮衣A says:
我再念念下啦
俊康 says:
搵住其他人先啦,到时我唔得闲点算
兮衣A says:
系咯~
兮衣A says:
哎呀
俊康 says:
我都唔可以100%答应
兮衣A says:
嗯嗯
兮衣A says:
无相干啦~
俊康 says:
再睇睇点先啦
俊康 says:
我要读书咗
俊康 says:
听日考试咧
兮衣A says:
哦~好,打扰啦~加油!








Creative Commons License
《兮恰居》作品姓名標示 2.5 馬來西亞

没有评论: